Για μια ακόμη φορά δεν προχώρησε η -τόσες πολλές φορές προαναγγελθείσα- ηλεκτρονική διασταύρωση για τον εντοπισμό όσων οχημάτων είναι ανασφάλιστα και δεν έχουν περάσει από τη διαδικασία του ΚΤΕΟ.
Μετά από ένα σίριαλ που υπερέβαινε τη δεκαετία, η κυβέρνηση είχε δεσμευθεί ότι η ηλεκτρονική διασταύρωση θα ξεκινούσε το φθινόπωρο του 2023 και θα επαναλαμβανόταν κάθε έξι μήνες. Στη συνέχεια ακολούθησε -μέσω «διαρροών»- η ανακοίνωση αρκετών άλλων ημερομηνιών, με την τελευταία να είναι αυτή της 16ης Ιουνίου, η οποία παρήλθε (και αυτή) άπρακτη.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το θέμα έχει μεταφερθεί από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και δεν αναμένεται να διεξαχθεί η πρώτη ηλεκτρονική διασταύρωση τουλάχιστον έως τα τέλη Ιουλίου.
Είναι προφανές ότι η ύπαρξη ανασφάλιστων οχημάτων προκαλεί σειρά κοινωνικών προβλημάτων, με ένα εξ’ αυτών να είναι η επιβάρυνση του κόστους των παρανόμων οδηγών από τους συνεπείς και νομοταγείς.



