Οι εκτός Γαλλίας θυγατρικές ασφαλιστικές εταιρίες του ομίλου Groupama βραβεύτηκαν για τα προϊόντα τους και την υποστήριξη των πελατών τους μεταξύ των οποίων η Βουλγαρική , η Ελληνική , η Ουγγρική, η Ιταλική η Ρουμανική, αναφέρει ανακοίνωση του Ομίλου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση σε αυτή την αξιοσημείωτη λίστα βραβείων, αξιοσημείωτες αναφορές περιλαμβάνουν:
– Groupama Asfalistiki (Ελλάδα), η οποία είναι η νούμερο ένα στην ικανοποίηση πελατών στην ελληνική ασφαλιστική αγορά για όγδοη συνεχόμενη χρονιά. Η ελληνική θυγατρική ξεχωρίζει για την εξαιρετική πιστότητα των πελατών της και η εταιρεία αναγνωρίστηκε επίσης ως «Super Brand» στα βραβεία Business Superbrands Greece 2024 στην κατηγορία των ασφαλιστικών εταιρειών.
– Groupama Asigurari (Ρουμανία), η οποία έλαβε το βραβείο Καλύτερου Ασφαλιστικού Προϊόντος Ζωής για την «Ασφάλεια Ζωής με Αποταμιεύσεις για Παιδιά», η οποία επιτρέπει την αποταμίευση για την παροχή οικονομικής υποστήριξης για το μέλλον ενός παιδιού και εγγυάται οικονομική ασφάλεια σε περίπτωση που οι γονείς δεν είναι πλέον σε θέση να τα στηρίξουν. Η εταιρεία έλαβε επίσης το βραβείο Καλύτερου Γενικού Ασφαλιστικού Προϊόντος για την κατηγορία «Ασφάλιση Κατοικίας με Πρόσθετη Κάλυψη», το οποίο επιτρέπει την επείγουσα τεχνική βοήθεια στο σπίτι σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, διασφαλίζοντας την άφιξη ειδικού επί τόπου για γρήγορες επισκευές, και το βραβείο «Ασφαλιστική Εταιρεία της Χρονιάς» που απονεμήθηκε στα Gala Market Insurance Awards, αναγνωρίζοντας τις συνεχείς προσπάθειες και τα επιτεύγματα της ρουμανικής θυγατρικής για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
– Groupama Biztosító (Ουγγαρία), η οποία έλαβε το Μεγάλο Επαγγελματικό Βραβείο στην Κατηγορία Ασφάλισης Εταιρικής Περιουσίας, το οποίο απονεμήθηκε από την FBAMSZ, τη μεγαλύτερη ένωση ανεξάρτητων ασφαλιστικών μεσιτών στην Ουγγαρία.
– Groupama Zastrahovane & Zhivotozastrahovane (Βουλγαρία), η οποία είναι η Πρωταθλήτρια στην Ικανοποίηση Πελατών, σύμφωνα με εξωτερική έρευνα που κατατάσσει την εταιρεία ως Νο. 1 για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά.
Το να γίνει κανείς ηγέτης στις σχέσεις με τους πελάτες του σημαίνει, αφενός, ότι ακούς τις ανάγκες των πελατών και προσφέρεις προϊόντα που ανταποκρίνονται όλο και περισσότερο στις προσδοκίες τους, και αφετέρου, παρέχεις εξατομικευμένη προσοχή μέσω στενής υποστήριξης, καταλήγει η ανακοίνωσ η της Groupama.