PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

ΑΧΑ: Πλατινένια και χρυσή διάκριση στα Social Media Awards 2017

Τρίτη, 31 Οκτωβρίου 2017 12:28

Σημαντικές διακρίσεις στο χώρο των social media πέτυχε η ΑΧΑ, η οποία κατέκτησε Platinum Βραβείο στην κατηγορία Best Use of Social Media for PR και Gold Βραβείο στην κατηγορία Best Use of Social Media for PR, στα Social Media Awards 2017.

Την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου παρουσία 700 στελεχών πραγματοποιήθηκε για πέμπτη συνεχή χρονιά η μεγαλύτερη διοργάνωση για τα social media στην Ελλάδα, η τελετή απονομής των Social Media Awards 2017. Την παρουσίαση ανέλαβαν η Λυδία Παπαϊωάννου και ο Παναγιώτης Χατζηδάκης.

Τα βραβεία συγκέντρωσαν περισσότερες από 600 υποψηφιότητες από ολόκληρη τη χώρα. Συνολικά το ποσοστό επιτυχίας των συμμετεχόντων ανήλθε στο 30%, επιβεβαιώνοντας την αξία των ενεργειών που βραβεύτηκαν. Στόχος του καθιερωμένου, πλέον, θεσμού ήταν να χαρτογραφήσει τις πιο δυναμικές τάσεις και να αναδείξει τις βέλτιστες πρακτικές στα social media. Την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων ανέλαβαν επαγγελματίες διεθνούς εμβέλειας που διαγράφουν σημαντική πορεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η AXA έχει θέσει διαχρονικά στο επίκεντρο της παρουσίας της στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης την ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση της κοινωνίας σε θέματα πρόληψης κινδύνων. Κύριο σταθμό αυτής της πορείας αποτέλεσε η εκστρατεία Εταιρικής Υπευθυνότητας «Άσε τις Βλακείες», στο πλαίσιο της οποίας δημιούργησε ένα εικονικό e-shop, το asetisvlakeies.gr, με στόχο να θυμίσει πόσες από αυτές επιλέγουμε να «αγοράζουμε» καθημερινά, ανεξάρτητα με τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στη ζωή μας.

Σε δηλώσεις της η Διευθύντρια Επικοινωνίας της AXA στην Ελλάδα Λένα Πλαΐτη υπογράμμισε: «Μέσα από τα social media μιλάμε άμεσα με τους συμπολίτες μας. Τους ακούμε, τους γνωρίζουμε καλύτερα και αλληλεπιδρούμε μαζί τους. Με μια ολοκληρωμένη στρατηγική αξιοποιούμε τη δυναμική αυτών των Μέσων, παρακολουθούμε τις νέες τάσεις επικοινωνίας και μαζί με τους χρήστες κάνουμε απλά, καθημερινά βήματα που στοχεύουν σε σημαντικές κοινωνικές αλλαγές. Τόσο η ανταπόκριση του κόσμου όσο και αυτές οι βραβεύσεις μάς δίνουν ώθηση να συνεχίσουμε στα επόμενα βήματά μας».

 

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

МеtLife: Αύξηση σε κύκλο εργασιών και πωλήσεις καταγράφει το πρώτο 9μηνο

Νέο ΔΣ για την Ένωση Αναλογιστών Ελλάδος

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • ΜΗΤΕΡΑ: Eκδήλωση για τα Social media με διεθνούς φήμης επιστήμονες από τα Πανεπιστήμια του Yale και Harvard
  • Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών παρούσα και στα Social Media
  • ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Δημιουργία ιστοσελίδας συνεργατών και πρόσθετες υπηρεσίες Social Media & Digital Marketing για το δίκτυό της
  • Coca Cola: Διακόπτει για 30 ημέρες τη διαφήμιση στα social media

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • DRYDEL: Παρέλαβε το νεότευκτο «Rio Rita»
  • ECB has appointed Thomas Vlassopoulos as Director General Market Infrastructure and Payments
  • UniCredit: renowned architecture practice Herzog & de Meuron to design new headquarters in Milan
  • LevelBlue Agrees to Acquire Aon’s Cybersecurity & IP Litigation Consulting Groups
  • Γλυκερία, Καραφώτης, Αρετή Κετιμέ εγκλωβισμένοι στο Τελ Αβίβ
  • Barclays joins forces with Microsoft and NVIDIA to launch new Innovation Hub in London

Copyright ©2025 e-Asfalistiki


main version