INTERLIFE: 12 χρόνια εθελοντική αιμοδοσία
Τρίτη, 25 Ιουνίου 2024 16:30Με σύνθημα «Δίνω αίμα …είναι στο χέρι μου» πραγματοποιήθηκε εθελοντική αιμοδοσία από την Ομάδα Εθελοντών Αιμοδοτών INTERLIFE για 2η φορά φέτος στην έδρα της Εταιρίας στη Θεσσαλονίκη.
Σε συνεργασία με το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, έδωσαν αίμα εργαζόμενοι στην INTERLIFE και στις συνδεδεμένες με αυτήν εταιρίες, ενώ οι εργαζόμενοι της εταιρίας στην Αθήνα είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν αιμοδοτώντας στο Αρεταίειο Νοσοκομείο.
Η οργάνωση αιμοδοσίας από την Ομάδα Εθελοντών Αιμοδοτών INTERLIFE αποτελεί πλέον θεσμό για τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της Εταιρίας καθώς μετρά 12 χρόνια ανελλιπούς και έμπρακτης στήριξης του συστήματος υγείας της χώρας και, κυρίως, του κοινωνικού συνόλου. Η Ομάδα είναι εγγεγραμμένη στο Εθνικό Μητρώο Εθελοντών Αιμοδοτών από το 2015, ενώ σ’ αυτήν συμμετέχουν και συνεργάτες της Εταιρίας που μοιράζονται τις ίδιες αξίες.
Η INTERLIFE Ασφαλιστική, ως κοινωνικά υπεύθυνη Εταιρία, αναγνωρίζει και προωθεί την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας, καθώς ενισχύεται το ομαδικό πνεύμα και η σύμπραξη για έναν κοινό σκοπό που αποτελεί κορυφαία έκφραση ανθρώπινης ευαισθησίας και αλληλεγγύης.
Σχετικά Άρθρα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία