PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Η Allianz Ελλάδος ξανά στο Νο. 1 του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών

Τετάρτη, 08 Φεβρουαρίου 2023 14:49

Η Allianz Ελλάδος βρέθηκε για 7η συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή του ασφαλιστικού κλάδου στη χώρα: Η εταιρεία κατέκτησε την υψηλότερη θέση του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (Net Promoter Score-NPS) στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων για το 2022, γεγονός που επιβεβαιώνει τη δυναμική της εταιρείας, ως ηγέτη πιστότητας.

Διεθνώς, ο Δείκτης NPS αποτελεί ένα από τα πιο αξιόπιστα εργαλεία, που χρησιμοποιεί και ο Όμιλος Allianz για να μετρήσει με τον πιο ασφαλή τρόπο την ικανοποίηση των πελατών. Η Allianz Ελλάδος διεξάγει την έρευνα NPS από το 2006, πάντα σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θέτει ο Όμιλος Allianz, ενώ φέτος πραγματοποίησε την έρευνα ηλεκτρονικά, μέσω της πλατφόρμας YouGov.

Παράλληλα με την πρόθεση των πελατών να προτείνουν την εταιρεία και τις υπηρεσίες της σε τρίτους, που αποτελεί και τον βασικό κορμό των ερευνών αυτού του τύπου, το ερωτηματολόγιο της Allianz Ελλάδος για το 2022 διερεύνησε σε βάθος το σύνολο της εμπειρίας και της διάδρασης των πελατών με το brand, που περιελάμβανε όλα τα στάδια εξυπηρέτησης και όλα τα σημεία επαφής.

Σχετικά με τα αποτελέσματα που έφεραν γι’ ακόμη μια φορά την Allianz Ελλάδος στη θέση του Loyalty Leader, ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της εταιρείας, σημείωσε: «Είμαστε υπερήφανοι που, για μία ακόμη χρονιά, οι πελάτες μας αναγνώρισαν την προσπάθεια που καταβάλλουμε καθημερινά να είμαστε στο πλευρό τους, βοηθώντας τους να αισθάνονται πάντα Έτοιμοι για Ζωή. Η επιβράβευση αυτή, που είναι αποτέλεσμα σκληρής και συνεπούς δουλειάς, αναδεικνύει και πάλι το ρόλο της Allianz Ελλάδος ως διαχρονικού Loyalty Leader στον τομέα των Γενικών Ασφαλίσεων. Με τη σιγουριά που μας δίνουν οι σχέσεις εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με τους καταναλωτές, διαμορφώνουμε μια ακόμη πιο δυναμική προοπτική στο μέλλον, γεμάτη ευκαιρίες για τους καταναλωτές, που περνάει μέσα από το κοινό ταξίδι ανάπτυξης που έχουμε ξεκινήσει με την Ευρωπαϊκή Πίστη, για να κατακτήσουμε μαζί την κορυφή της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.»

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Ευρωπαϊκή Πίστη: 61 δράσεις Εταιρικής και Κοινωνικής Ευθύνης για το 2022

Groupama Ασφαλιστική: Η ΠΡΩΤΗ ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα που υλοποίησε την επικαιροποίηση προσωπικών στοιχείων μέσω της πλατφόρμας KYC του eGov

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader για 9η συνεχόμενη χρονιά, σύμφωνα με τον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών NPS
  • Allianz Ελλάδος - Ευρωπαϊκή Πίστη: Ενώνονται νομικά, για τη δημιουργία μίας εταιρίας στην Ελλάδα
  • Η Allianz Ελλάδος διοργάνωσε μία ξεχωριστή συνάντηση πωλήσεων στη Μαδέρα της Πορτογαλίας
  • Allianz Ελλάδος και Ευρωπαϊκή Πίστη: Μαζί, στο ξεκίνημα της νέας χρονιάς

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • DRYDEL: Παρέλαβε το νεότευκτο «Rio Rita»
  • ECB has appointed Thomas Vlassopoulos as Director General Market Infrastructure and Payments
  • UniCredit: renowned architecture practice Herzog & de Meuron to design new headquarters in Milan
  • LevelBlue Agrees to Acquire Aon’s Cybersecurity & IP Litigation Consulting Groups
  • Γλυκερία, Καραφώτης, Αρετή Κετιμέ εγκλωβισμένοι στο Τελ Αβίβ
  • Barclays joins forces with Microsoft and NVIDIA to launch new Innovation Hub in London

Copyright ©2025 e-Asfalistiki


main version