Γράφει ο Aνδρέας Κρεμαστιώτης, Chief Information Officer NN Hellas.
"Για την NN Hellas το συνεχές μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον και η διαρκής πρόοδος στον χώρο της τεχνολογίας, αποτελούν οδηγούς που διαμορφώνουν τη στρατηγική πληροφορικής της εταιρίας. Οι προκλήσεις για μία εταιρία όπως η NN Hellas, μέλος ενός ευρύτερου Ομίλου, είναι πολλαπλές, καθώς πρέπει τα IT Services να ευθυγραμμίζονται με τη στρατηγική του Ομίλου, αλλά και να υποστηρίζουν τις δραστηριότητες στην Ελλάδα.
Τα στελέχη του IT της ΝΝ Hellas ενημερώνονται διαρκώς για τις τεχνολογικές εξελίξεις και εργάζονται με πάθος, με όχημα τις τάσεις της εποχής, όπως το Digitalization, το Direct Distribution, τα Direct Services, το Cloud, το Mobility, τα Social Media, τα Big Data, το Customer Intelligence και το IT Security. Η εναρμόνιση με τεχνολογικά καινοτόμες προσεγγίσεις και η συνεχής προσπάθεια εκσυγχρονισμού, με στόχο την παροχή βελτιωμένης εξυπηρέτησης στους πελάτες, αποτελούν για την εταιρία προτεραιότητες. Η αρχή σύμφωνα με την οποία λειτουργεί το IT είναι η εξής: “Business Strategies enabled by Information Technology.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα στο πλαίσιο του Digitalization, του Direct Distribution και των Direct Services έχουν υλοποιηθεί δυο πλατφόρμες (portals), μία για τους ασφαλισμένους της εταιρίας, το Client Portal και μία για τους ασφαλιστικούς συμβούλους, το Agent Portal. Τα δυο αυτά portals εμπλουτίζονται συνεχώς με νέες λειτουργίες. H πρώτη φάση (release) του Agent Portal έχει ήδη ολοκληρωθεί και έρχεται να προστεθεί η δεύτερη, με νέες λειτουργίες, όπως η ηλεκτρονική αίτηση και τιμολόγηση, καθώς και η βιομετρική ηλεκτρονική υπογραφή του ασφαλισμένου. Το Client Portal βρίσκεται σε φάση πρόσθετης ανάπτυξης, που θα οδηγήσει τον ασφαλισμένο στην απευθείας διαχείριση του χαρτοφυλακίου του. Επιπρόσθετα, σε εξέλιξη βρίσκεται η υλοποίηση του Operational & Analytical CRM, καθώς και η ανάπτυξη συστήματος Business analytics and marketing campaigns στο πλαίσιο ενός Customer Intelligenceπρογράμματος της NN International.
Στις πρωτοβουλίες που έχουν σχεδιαστεί για το άμεσο μέλλον είναι η επιπλέον ανάπτυξη των Social Media, η συνεχής υλοποίηση νέων υπηρεσιών καθώς και πρωτοποριακών ασφαλιστικών προϊόντων στο πλαίσιο του Digitalization."