AXA Ασφαλιστική: Ανατιμήσεις στα συμβόλαια υγείας

Πέμπτη, 20 Αυγούστου 2015 17:17

Σε ανατιμήσεις στα συμβόλαια υγείας, προχωρά η AXA Ασφαλιστική, εξαιτίας  ιατρικού πληθωρισμού. Όπως εξηγεί με εγκύκλιο της στους συνεργάτες της το 2014 παρατηρήθηκε μία μέση αύξηση του κόστους νοσηλείας κατά 10% , ενώ υπάρχει και αύξηση του φόρου ασφαλίστρων κατά 5% (από 10% στο 15%). Ως εκ τούτου θα πρέπει να υπάρξει μία προσαρμογή των ασφαλίστρων στα προγράμματα υγείας.

Ωστόσο, η εταιρεία δίνει την δυνατότητα στον ασφαλισμένο να επιλέξει μία εναλλακτική λύση που τον προφυλάσσει από την ανατίμηση. Μπορεί αντί της ανατίμησης να επιλέξει μία μικρή απαλλαγή/συμμετοχή στη νοσηλεία ύψους 150 ευρώ.

Ολόκληρη η εγκύκλιος της ΑΧΑ Ασφαλιστική:

«Προς: Όλους τους Συνεργάτες της ΑΧΑ Ασφαλιστικής

Αγαπητοί Συνεργάτες,

Κάθε χρόνο ενημερώνουμε τους ασφαλισμένους μας για την εξέλιξη των παροχών και του ασφαλίστρου του ισόβιου προγράμματος υγείας τους, με αφορμή την επέτειο του ασφαλιστηρίου τους. Φέτος θα ξεκινήσουμε τη συγκεκριμένη γραπτή ενημέρωση την 1/9/2015 για όλα τα προγράμματα, εκτός από τη Βασική/Πλήρη Περίθαλψη για Όλους όπου η επικοινωνία θα ξεκινήσει την 1/10/2015.

Με αυτή την εγκύκλιο θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε:

1. Για τα ποσοστά αναπροσαρμογής ασφαλίστρων υγείας.
2. Για την εναλλακτική που δίνουμε στους ασφαλισμένους μας που θα λάβουν τη μεγαλύτερη αύξηση ασφαλίστρων (5%), ώστε να μην επιβαρυνθούν από την αναπροσαρμογή αυτή.
3. Για τον τρόπο επικοινωνίας των παραπάνω στους πελάτες μας.
4. Για τον τρόπο υποστήριξής σας κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης επικοινωνίας.
Ποια είναι τα ποσοστά αναπροσαρμογής ασφαλίστρων υγείας για το 2014;

Tο περασμένο έτος παρατηρήσαμε 6% αύξηση στον αριθμό των νοσηλειών για κάθε 100 ασφαλισμένους, καθώς και 10% αύξηση του μέσου κόστους νοσηλείας.

Λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία αυτά, οι αναπροσαρμογές ασφαλίστρων των προγραμμάτων υγείας για το έτος 2015-2016 διαμορφώνονται ως εξής:

-Απλή Υπερκάλυψη/Απεριόριστη Υπερκάλυψη/Ειδική  Υπερκάλυψη/Βασική & Πλήρης Περίθαλψη για Όλους, με εκπιπτόμενο/Υπερκάλυψη με κάρτα:  Από 1% έως 2,5%

-Απεριόριστο με και χωρίς κάρτα / Κλειστό χαρτοφυλάκιο/ Βασική & Πλήρης Περίθαλψη για Όλους χωρίς εκπιπτόμενο: 5%
Οι ασφαλισμένοι θα δουν επίσης αύξηση στο ασφάλιστρό τους καθώς από τις 16/7/2015 έχει αυξηθεί ο Φόρος Ασφαλίστρων στις καλύψεις υγείας από 10% σε 15% (Νόμος 4334/2015, Α’80), ενώ υπάρχουν πελάτες που μπορεί να δουν περαιτέρω αύξηση στο ποσό που θα κληθούν να πληρώσουν. Η περαιτέρω αύξηση θα οφείλεται είτε στην αλλαγή τιμολογιακής κατηγορίας βάσει ηλικίας είτε στην επιλογή τους να αυξήσουν το ύψος των παροχών τους που συνδέονται με τον ετήσιο πληθωρισμό ή και στους δύο παραπάνω λόγους.

Πώς θα βοηθήσουμε τους ασφαλισμένους μας να μην επιβαρυνθούν την αύξηση του 5%;

Κατανοώντας πλήρως τη σημερινή οικονομική συγκυρία και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι πελάτες μας, δίνουμε σε όσους έχουν αύξηση ασφαλίστρων 5% την επιλογή να μη την επιβαρυνθούν, με την προϋπόθεση συμμετοχής / απαλλαγής σε περίπτωση νοσηλείας στο συνολικό κόστος με το ποσό των 150 €.

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι:

-Το εκπιπτόμενο ποσό θα ισχύει μέχρι τη λήξη του νοσοκομειακού προγράμματος.
-Εάν προστεθεί το εκπιπτόμενο ποσό, δε μπορεί να αφαιρεθεί μετά.
-Τα παραπάνω ισχύουν για όλα τα ασφαλισμένα μέλη του ασφαλιστηρίου.
-Οι όροι του ασφαλιστηρίου παραμένουν ως έχουν σε ισχύ.

Πώς θα ενημερώσουμε τους ασφαλισμένους μας;

Θα αποστείλουμε δύο επιστολές ενημέρωσης στους ασφαλισμένους μας, μαζί με την επιστολή ειδοποίησης πληρωμής, 25 ημέρες πριν από την ετήσια ανανέωση του ασφαλιστηρίου τους. Εξαίρεση αποτελεί ο επερχόμενος Σεπτέμβριος οπότε η ενημέρωση θα γίνει σε διάστημα 2 έως 5 ημερών πριν την ετήσια ανανέωση.

Η πρώτη επιστολή θα απευθύνεται σε όσους έχουν αύξηση ασφαλίστρου από 1% έως 2,5% και η δεύτερη σε όσους έχουν αύξηση 5% και δυνατότητα απορρόφησής της μέσω του εκπιπτόμενου. Στη συνέχεια είναι απαραίτητο να υπάρξει επικοινωνία με τους ασφαλισμένους, ώστε να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες που έχουν αύξηση 5% έχουν κατανοήσει την εναλλακτική που τους προσφέρουμε. Η επικοινωνία μπορεί να γίνει και από τις γραμματείς, ανάλογα με τις οδηγίες που θα δοθούν από τον υπεύθυνο κάθε ομάδας.

Έχουμε πλήρη επίγνωση της σημερινής κατάστασης και των δυσκολιών στο οικονομικό περιβάλλον. Θεωρούμε λοιπόν ότι με την εναλλακτική που δίνουμε στους πελάτες μας τους επιτρέπουμε να παραμείνουν ασφαλισμένοι, καλύπτοντας την υγεία τους που αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές ανάγκες για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.
Παραμένουμε πάντα δίπλα σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Με εκτίμηση,
Νίκος Σακελλαρίου
Διευθυντής Δικτύων Διανομής»

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video