PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Groupama Aσφαλιστική: Έτοιμος ο πλήρως ανανεωμένος «προσωπικός» e-χώρος των πελατών της

Πέμπτη, 09 Απριλίου 2020 14:36

Η ενότητα «e-μαι πελάτης» στην ιστοσελίδα της Groupama Ασφαλιστικής, που εξυπηρετεί ηλεκτρονικά όλους τους πελάτες της εταιρείας, αναδιαμορφώθηκε και βρίσκεται στη διάθεσή τους, με σκοπό να τους προσφέρει την πληρέστερη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Το «e-μαι πελάτης» είναι πλέον το κύριο σημείο αναφοράς για όλη την απαραίτητη πληροφορία που αφορά στα ατομικά ασφαλιστήρια συμβόλαια.

Στο ανανεωμένο portal, κάθε πελάτης της εταιρείας έχει τη δυνατότητα, αφενός να ενημερωθεί για το συμβόλαιό του και, αφετέρου, να διαχειριστεί ηλεκτρονικά όλες τις σχετικές πληρωμές. Επιπλέον, οι διαθέσιμες λειτουργίες της πλατφόρμας περιλαμβάνουν -μεταξύ άλλων- τη λήψη των σημαντικών εγγράφων που σχετίζονται με την ασφάλιση (ασφαλιστήριο συμβόλαιο, ειδοποιήσεις και αποδείξεις πληρωμής) μόνο σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της υπηρεσίας e-documents, καθώς και την άμεση πρόσβαση στη διαρκώς ενημερωμένη λίστα με τα συμβεβλημένα νοσοκομεία και τα συνεργαζόμενα συνεργεία.

Η υπηρεσία «e-μαι πελάτης» διακρίνεται από την εύκολη πλοήγηση και αποτυπώνει σε πραγματικό χρόνο τη σχέση του εκάστοτε πελάτη με την Groupama Ασφαλιστική. Η εξατομίκευση του λογαριασμού ενισχύεται μέσα από τη δημιουργία προφίλ χρήστη αλλά και τη δυνατότητα σύνδεσης της προσωπικής macarte και του wallet. Βεβαίως, τηρώντας τη διαχρονική δέσμευση της εταιρείας προς τους πελάτες της, να είναι «Σίγουρα δίπλα» τους, η πρόσβαση είναι εφικτή όλες τις μέρες και ώρες (24/7), από οποιαδήποτε σύνδεση και συσκευή (προσωπικό υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο, tablet).

Με στόχο την αμεσότερη και πιο φιλική εξυπηρέτηση των πελατών της, η Groupama Ασφαλιστική επενδύει σταθερά στην τεχνολογική εξέλιξη και στην καθημερινή διευκόλυνση μέσα από νέες υπηρεσίες. Το «e-μαι πελάτης» επανασχεδιάστηκε με στόχο να σπάσει τα στεγανά της τυπικής σχέσης με τον ασφαλιζόμενο και, πολύ περισσότερο, να δημιουργήσει δεσμούς διαφάνειας και εμπιστοσύνης μαζί του: όλη η πληροφορία διαθέσιμη, ανά πάσα στιγμή, ειδικά τώρα που #menoumespiti.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Εθνική Ασφαλιστική & Affidea μαζί στη μάχη κατά του COVID-19

Η ΝΝ Ηellas και το Junior Achievement Greece δίπλα στους μαθητές

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Ο Όμιλος Groupama για τις διακρίσεις των διεθνών θυγατρικών του μεταξύ των οποίων και η Groupama Ασφαλιστική
  • Ο Hassène Feki αναλαμβάνει τη θέση του CEO στην Groupama Ασφαλιστική
  • Αποχώρηση του CEO της Groupama Ασφαλιστική κ. Χρ. Κάτσιου
  • Groupama Ασφαλιστική: Εξαγορά της Group Μέριμνα από την Be.Brokers

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • DRYDEL: Παρέλαβε το νεότευκτο «Rio Rita»
  • ECB has appointed Thomas Vlassopoulos as Director General Market Infrastructure and Payments
  • UniCredit: renowned architecture practice Herzog & de Meuron to design new headquarters in Milan
  • LevelBlue Agrees to Acquire Aon’s Cybersecurity & IP Litigation Consulting Groups
  • Γλυκερία, Καραφώτης, Αρετή Κετιμέ εγκλωβισμένοι στο Τελ Αβίβ
  • Barclays joins forces with Microsoft and NVIDIA to launch new Innovation Hub in London

Copyright ©2025 e-Asfalistiki


main version