Στην Αθήνα επέστρεψε η πτήση OA 250 της Ολυμπιακής με προορισμό τη Μυτιλήνη.
Αιτία ήταν η λανθασμένη ένδειξη σε όργανο προσγείωσης, που ανάγκασε τον πύργο ελέγχου να ζητήσει από τον πιλότο να επιστρέψει πίσω στη βάση του, δηλαδή στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Έτσι οι επιβάτες, μετά από μισή ώρα πτήσης, επέστρεψαν και πάλι πίσω στην Αθήνα, από όπου θα μεταβούν σε άλλη πτήση για το ταξίδι προς Μυτιλήνη.



