Ydrogeios 300x250 2025 HP

PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Singapore Airlines και OpenAI βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών και την αποδοτικότητα

Σάββατο, 03 Μαΐου 2025 13:51

Η Singapore Airlines και η OpenAI συνεργάζονται για την ανάπτυξη και εφαρμογή προηγμένων λύσεων Γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης (GenAI) για την αεροπορική εταιρεία, σηματοδοτώντας την πρώτη συνεργασία αυτού του είδους μεταξύ της OpenAI και ενός μεγάλου αερομεταφορέα.

Η τεχνολογία GenAI θα αξιοποιηθεί για την ερμηνεία κειμένου, ήχου, διαγραμμάτων και βίντεο, ενισχύοντας τις δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών της Singapore Airlines και εξορθολογίζοντας κρίσιμες επιχειρησιακές διαδικασίες. Στόχος είναι η βελτίωση της επιχειρηματικής αποδοτικότητας και η ενίσχυση της παραγωγικότητας του προσωπικού.

Η πρώτη φάση της συνεργασίας επικεντρώνεται στη βελτίωση του υπάρχοντος εικονικού βοηθού της εταιρείας, ο οποίος ήδη λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη και είναι διαθέσιμος μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Singapore Airlines. Στόχος είναι η δημιουργία μιας απρόσκοπτης και διαισθητικής εμπειρίας για τους πελάτες κατά το σχεδιασμό, την κράτηση και τη διαχείριση των ταξιδιών τους.

Ο αναβαθμισμένος ψηφιακός βοηθός θα προσφέρει έξυπνη και εξατομικευμένη υποστήριξη, βοηθώντας τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν ιδανικούς προορισμούς και να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις, με άμεση πρόσβαση σε σχετικές και επίκαιρες πληροφορίες. Παράλληλα, θα ενισχύσει τις δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης, απλοποιώντας τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία.

Παράλληλα, η Singapore Airlines στοχεύει στην περαιτέρω βελτιστοποίηση των επιχειρησιακών της διαδικασιών, ενσωματώνοντας τα εξελιγμένα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης της OpenAI στα υπάρχοντα συστήματά της. Με εργαλεία ικανά να λαμβάνουν υπόψη κανονιστικές απαιτήσεις, επιχειρησιακούς περιορισμούς και διαθεσιμότητα ανθρώπινου δυναμικού, η πλατφόρμα καθοδηγεί τον προγραμματισμό πληρωμάτων πτήσεων και άλλες σύνθετες εργασίες. Παρέχοντας αναλυμένα δεδομένα, το σύστημα διευκολύνει ταχύτερες και πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις, συμβάλλοντας στον εξορθολογισμό των λειτουργιών και στη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των πελατών.

Ο κ. Oliver Jay, Διευθύνων Σύμβουλος Διεθνών Υποθέσεων της OpenAI, δήλωσε: «Η Singapore Airlines είναι γνωστή για την ηγετική της θέση στην καινοτομία και τις υπηρεσίες. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε και θα διερευνήσουμε πώς η προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει την ταξιδιωτική εμπειρία, να ενδυναμώσει τους υπαλλήλους και να βελτιστοποιήσει πολύπλοκες λειτουργίες».

Ο κ. George Wang, Αντιπρόεδρος Πληροφορικής της Singapore Airlines, δήλωσε: «H συνεργασία με την OpenAI είναι αποτέλεσμα της δέσμευσης της Singapore Airlines για ψηφιακή καινοτομία και ηγετική θέση στον αεροπορικό κλάδο».

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

EasyJet: Χιλιάδες πτήσεις στο θερινό πρόγραμμα πωλήσεων 2026

Emirates και AEGEAN διευρύνουν περαιτέρω τη συνεργασία τους

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Singapore Airlines: Το Krisflyer έφτασε τα 10.000.000 μέλη
  • Singapore Airlines: Δρομολογεί πτήσεις προς το αεροδρόμιο Daxing του Πεκίνου
  • Ένας νεκρός και 30 τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση Λονδίνο – Σιγκαπούρη
  • Δύο σημαντικές διακρίσεις για την Scoot

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Howden strengthens credit risk capabilities in Europe with Granular Investments acquisition
  • ΔΑΑ: Αυξημένη κίνηση και δρομολόγια και τον Μάιο - Στους 11,62 εκατ. επιβάτες το πεντάμηνο
  • Ανάπτυξη 2,2% της ελληνικής οικονομίας στο α΄ τρίμηνο
  • Παρέμβαση Ε.Ε.Α.: Αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing με αμφισβητήσιμη αιτιολόγηση
  • Στις 24 Ιουνίου η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΒ
  • BYD: Το νέο ηλεκτρικό DOLPHIN SURF στο Golden Hall

Copyright ©2025 e-Asfalistiki


main version