Σύγχυση με τον αριθμό των επιβατών που ασθένησαν στην πτήση της Emirates

Τετάρτη, 05 Σεπτεμβρίου 2018 21:19

Για δέκα επιβάτες της πτήσης Ντουμπάι-Νέα Υόρκη που παρουσίασαν σημάδια ασθένειας έκανε λόγο η αεροπορική εταιρεία Emirates, η οποία κατέβασε κατά πολύ τον αριθμό των 100 επιβατών που είχε μεταδοθεί από πολλά αμερικανικά μέσα.

Τον αριθμό επιβεβαίωσε η Emirates με ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Η Emirates επιβεβαιώνει ότι περίπου δέκα επιβάτες της πτήσης Ντουμπάι-Νέα Υόρκη αισθάνθηκαν αδιαθεσία. Κατά την άφιξη στο JFK, για προληπτικούς λόγους (οι επιβάτες) εξετάστηκαν αμέσως από τις τοπικές υπηρεσίες υγείας», ανέφερε η ανάρτηση.

Το αεροσκάφος, που μετέφερε περίπου 500 επιβάτες, τέθηκε σε καραντίνα σήμερα το πρωί στο διεθνές αεροδρόμιο Τζον Φ. Κένεντι της Νέας Υόρκης, αφού ορισμένοι επιβάτες αισθάνθηκαν αδιαθεσία.

Επί τόπου βρέθηκαν εκπρόσωποι της τοπικής αστυνομίας και των Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC).

Ένας άνδρας που βρισκόταν μέσα στο αεροπλάνο ανέβασε στο Twitter φωτογραφίες που δείχνουν δεκάδες αστυνομικούς και ασθενοφόρα να περιμένουν στο διάδρομο προσγείωσης, έξω από το αεροπλάνο. «Το μόνο που μας έχουν πει είναι ότι υπάρχουν κάποιοι άρρωστοι επιβάτες και ότι θα πρέπει να παραμείνουμε εδώ», είπε μέσω twitter στο πρακτορείο Reuters.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video