Έτοιμος να βομβαρδίσει υποδομές των ουκρανικών υπηρεσιών Ασφαλείας στο Κίεβο είναι ο ρωσικός στρατός, όπως προειδοποίησε σημερα το υπουργείο Άμυνας της Ρωσίας, καλώντας ταυτόχρονα τους αμάχους που ζουν κοντά να πάνε στα καταφύγια.
«Για τον τερματισμό των κυβερνοεπιθέσεων κατά της Ρωσίας, θα πραγματοποιηθούν πλήγματα με όπλα υψηλής ακρίβειας κατά τεχνολογικών υποδομών της SBU (υπηρεσία ασφαλείας) και του κύριου κέντρου της Μονάδας Ψυχολογικών Επιχειρήσεων στο Κίεβο. Καλούμε τους κατοίκους του Κιέβου που ζουν κοντά να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους», δήλωσε ο εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Άμυνας, Ιγκόρ Κανασένκοφ.
Ουκρανός ΥΠΕΞ: Ετοιμοι για διάλογο με τη Ρωσία - Δεν θα δεχθούμε τελεσίγραφα
Ο Ουκρανός υπουργός Εξωτρικών Ντμίτρο Κουλέμπα, ανέφερε πως το Κίεβο είναι έτοιμο να μιλήσει με τη Μόσχα, αλλά δεν θα ακολουθήσει τα ρωσικά τελεσίγραφα.
Παράλληλα, αναφέρει πως το ΝΑΤΟ έχει πολιτικό καθήκον και ηθική υποχρέωση να υποστηρίξει τη προσπάθεια της Ουκρανίας, ενώ είναι σε συζητήσεις με τους δυτικούς συμμάχους για συνδρομή στην αεράμυνα της χώρας.
Τέλος, ανέφερε πως αν πέσει η Ουκρανία, το ΝΑΤΟ θα ακολουθήσει.



