Οι δυνάμεις της Ρωσίας κατέλαβαν και τις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Τσερνόμπιλ, σύμφωνα με το Reuters. «Είναι αδύνατον να πούμε αν το πυρηνικό εργοστάσιο είναι ασφαλές, έπειτα από την παντελώς ανούσια επίθεση των Ρώσων. Αυτή είναι μια από τις σοβαρότερες απειλές για την Ευρώπη σήμερα», ανέφερε ένας σύμβουλος του Ουκρανού προέδρου, ο Μιχαΐλο Ποντόλιακ.
Με ένα δραματικό μήνυμα στο Twitter, ο Ουκρανός πρόεδρος, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, ανέφερε πριν το Τσερνόμπιλ «πέσει»: «Οι ρωσικές δυνάμεις κατοχής προσπαθούν να καταλάβουν το Τσερνόμπιλ. Οι δυνάμεις μας δίνουν τις ζωές τους ώστε η τραγωδία του 1986 να μην επαναληφθεί. Το ανέφερα αυτό και στην Σουηδέζα πρωθυπουργό. Αυτό είναι μια διακήρυξη πολέμου εναντίον ολόκληρης της Ευρώπης».
Οι Αμερικανοί εκτιμούν ότι το Κίεβο μπορεί να πέσει μέσα σε 96 ώρες
«Αφού τελειώσουν οι εναέριες επιθέσεις και οι βομβαρδισμοί, και αρχίσει πραγματικά ο χερσαίος πόλεμος, νομίζω ότι το Κίεβο θα πέσει μέσα σε λίγες ημέρες», δήλωσε πρώην ανώτερος αξιωματικός των πληροφοριών των ΗΠΑ, ενώ πηγή κοντά στην κυβέρνηση του Ουκρανού προέδρου Ζελένσκι, που δεν κατονομάζεται, συμφώνησε με την εκτίμηση των ΗΠΑ ότι το Κίεβο θα μπορούσε να περικυκλωθεί εντός 96 ωρών. Αλλά δεν θεωρούν ότι η κυβέρνηση του Ζελένσκι θα καταρρεύσει.



