Σε σοβαρή, αλλά σταθερή κατάσταση νοσηλεύεται ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου, Ξαβιέ Μπετέλ, και θα παραμείνει κλινήρης για αρκετές ημέρες.
Ο Ξαβιέ Μπετέλ, ο οποίος βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό 48 ώρες μετά την διήμερη Σύνοδο της Ε.Ε. στις Βρυξέλλες στα τέλη Ιουνίου, ενώ έχει εμβολιαστεί με την α΄ δόση του AstraZeneca στις 6 Μαΐου, είχε βαριά συμπτώματα και προβλήματα στην αναπνοή, όμως προς το παρόν δεν εκφράζονται φόβοι για την ζωή του.



