Πρόστιμα 20.000 ευρώ σε 4 πρατήρια για αθέμιτη κερδοφορία

Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2022 16:34
Πρόστιμα 20.000 ευρώ σε 4 πρατήρια για αθέμιτη κερδοφορία

Πρόστιμα συνολικού ύψους 20.000 ευρώ επιβάλλονται σε 4 βενζινάδικα, μετά από απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη, καθώς διαπιστώθηκε ότι αισχροκερδούσαν.

Πιο συγκεκριμένα, τα βενζινάδικα που διαπιστώθηκε ότι αισχροκερδούσαν εντοπίστηκαν στην Αττική, την Καλαμάτα, τη Νάξο και το Γύθειο, από ελέγχους της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ), για αυτό και τους επιβλήθηκαν τα πρόστιμα. 

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της ΔΙΜΕΑ, τα πρατήρια υγρών καυσίμων παραβίαζαν τις κείμενες διατάξεις περί αθέμιτης κερδοφορίας (Νόμος 4818/2021), επειδή πωλούσαν αμόλυβδη βενζίνη, ντίζελ κίνησης και βιοντίζελ, σε τιμή υψηλότερη της θεωρητικής τιμής πώλησης.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video