Την έντονη δυσαρέσκεια της Νέας Δημοκρατίας για την ελλιπέστατη, όπως τη χαρακτηρίζει, κάλυψη του χθεσινού συλλαλητηρίου για τη Μακεδονία από την κρατική τηλεόραση, εξέφρασε σήμερα η Μαρία Σπυράκη.
Η εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης επικοινώνησε με τον πρόεδρο της ΕΡΤ, Χρήστο Λεοντή, και τον εντεταλμένο σύμβουλο, υπεύθυνο του τομέα Ειδήσεων, Βασίλη Ταλαμάγκα, και τους επεσήμανε την «ολιγωρία της δημόσιας τηλεόρασης», αναφέροντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα το γεγονός ότι «την ώρα της συγκέντρωσης, η ΕΡΤ3 προέβαλλε την εκπομπή 'Κυριακή στο Χωριό'».



