Την Πέμπτη θα γίνει η αεροδιακομιδή των δύο εκ των τριών τραυματιών οπαδών του ΠΑΟΚ που νοσηλεύονται σε νοσοκομείο της Ρουμανίας μετά το τραγικό τροχαίο δυστύχημα με τους επτά νεκρούς στην Τιμισοάρα.
Όπως ενημέρωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, κατά τη διάρκεια νέας μαγνητικής τομογραφίας στον πολυτραυματία, οι γιατροί εντόπισαν επιπλοκή και αποφάσισαν να προχωρήσουν άμεσα σε χειρουργείο.
Λόγω αυτού, το ΕΚΑΒ θα μεταφέρει κανονικά αύριο, Πέμπτη, τους άλλους δύο τραυματίες στην Ελλάδα, ενώ η επιστροφή του τρίτου θα εξαρτηθεί από την εξέλιξη της κατάστασής του.
Αύριο το πρωί, ειδικά διαμορφωμένο αεροσκάφος του υπουργείου Υγείας πρόκειται να αναχωρήσει από την αεροπορική βάση της Ελευσίνας με προορισμό τη Ρουμανία ώστε να πραγματοποιήσει την αεροδιακομιδή των τραυματιών. Οι τραυματίες θα μεταφερθούν στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου στη Θεσσαλονίκη.
Οι τρεις τραυματίες είναι ηλικίας 20 έως 28 ετών. Ο ένας φέρει πολλαπλά πολυτραύματα και αμφοτερόπλευρες πνευμονικές θλάσεις, ο άλλος κάταγμα ιερού οστού και ο τρίτος παρουσίασε ελάχιστη υπαραχνοειδή αιμορραγία και πολυμώλωπες.



