Ακινητοποιημένοι θα παραμείνουν την Πέμπτη 12 Νοεμβρίου οι συρμοί του μετρό (Γραμμές 2 & 3) και τα τρένα του Προαστιακού Σιδηροδρόμου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς οι εργαζόμενοι θα συμμετέχουν στην 24ωρη γενική απεργία που έχουν εξαγγείλει ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ.
Ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος (ΗΣΑΠ) και το τραμ θα λειτουργήσουν από τις 10 π.μ έως τις 4 μ.μ., ενώ τα λεωφορεία και τα τρόλλεϋ θα λειτουργούν από τις 9 π.μ. έως τις 9 μ.μ.
Τέλος, δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο πλοίου από όλα τα λιμάνια της χώρας,καθώς η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) και η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών (ΟΜΥΛΕ) συμμετέχουν στην 24ωρη πανελλαδική απεργία.



