Όπως ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός ΥΠΟΜΕ, Κώστας Καραμανλής, σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, εξετάζεται και η επέκταση από την Κηφισιά μέχρι τη Βαρυμπόμπη. Σημείωσε πως «με την τελευταία (σ.σ. επέκταση) ιδίως, θα λύσουμε το ζήτημα της «ένωσης» της εθνικής οδού με το δίκτυο Μετρό της Αττικής».
Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.gr, ο στόχος είναι να ενωθεί το Μετρό ψηλά στην Εθνική Οδό για να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι της Βόρειας Αττικής σε ένα σημείο που να υπάρχει σταθμός μετεπιβίβασης.
Η άσκηση λοιπόν που εξετάζεται είναι η γραμμή να πάει βόρεια, να υπάρξει ένας ενδιάμεσος σταθμός στην Νέα Ερυθραία και τελικά η γραμμή να καταλήξει στον κόμβο Βαρυμπόμπης.
Η επέκταση του Μετρό, δηλαδή επέκταση της Γραμμής 1 μέχρι την Εθνική Οδό από Κηφισιά μέχρι Βαρυμπόμπη, θεωρείται από την Αττικό Μετρό ως εξαιρετικά σημαντική για την ελάφρυνση του κυκλοφοριακού φόρτου στον άξονα.