Την ευθεία αντίθεσή του στη δημιουργία νέας υπερδομής 7.000 ατόμων στο Αίπος δήλωσε σήμερα, κατά την τέλεση Δοξολογίας στις Καρυές με αφορμή την επέτειο παράδοσης της Χίου από τους Οθωμανούς Τούρκους στον Ελληνικό Στρατό τον Δεκέμβριο του 1912, ο Μητροπολίτης Χίου Μάρκος, ενώπιον του υφυπουργού Άμυνας και Συντονιστή για το Προσφυγικό ζήτημα Αλκιβιάδη Στεφανή.
Αναλυτικά ανέφερε:
«Η ηρωική μάχη του Αίπους καθιστούν εμάς υπευθύνους, εκεί όπου χύθηκαν αίματα ηρώων και σκορπίστηκαν οστά ηρώων, να μην επιτρέψουμε ούτε μόνιμα, ούτε προσωρινά να ξαναπατήσουν τα πόδια των ομογενών των τότε κατακτητών».
Ο κ. Στεφανής, από την πλευρά του, σχολίασε: «Δεν θα το θεωρήσω σαν παρέμβαση, ήταν εξαιρετικό αυτό που είπε ο Σεβασμιότατος, τον οποίο τιμούμε και αγαπάμε, και βεβαίως το λαμβάνουμε υπόψη σε κάθε σκέψη που έχουμε», σχολίασε ο υφυπουργός κ. Στεφανής, ο οποίος προηγουμένως είχε τονίσει: «Συζητάμε με την τοπική κοινωνία, ακούμε την τοπική κοινωνία, βλέπουμε τις ανησυχίες της και με γνώμονα το καλό του Ελληνικού λαού στο σχέδιο το οποίο έχει καθορίσει η Κυβέρνηση προχωρούμε προς τα εμπρός. Δεν μπορούμε να προχωρήσουμε αν δεν ακούσουμε την τοπική κοινωνία».



