Κλειστά θα μείνουν τα εστιατόρια των ξενοδοχείων την παραμονή και ανήμερα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης προς τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και το καταναλωτικό κοινό.
Στους διαμένοντες στα ξενοδοχεία θα επιτρέπεται μόνο η υπηρεσία σερβιρίσματος στο δωμάτιο (room service). Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να εκδοθεί και η σχετική κοινή υπουργική απόφαση.
Ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Νίκος Παπαθανάσης, προανήγγειλε την απαγόρευση των «ρεβεγιόν» στα ξενοδοχεία, σε δηλώσεις του στο Open.
Σημειώνεται ότι ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εστιατορικών και Συναφών Επαγγελμάτων, Γιώργος Καββαθάς, κατήγγειλε ότι ξενοδοχείο σχεδίαζε ρεβεγιόν, με μπουφέ, για τις γιορτές.
Έντονη αντίδραση των ξενοδόχων
Σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων υπογραμμίζει ότι τα ξενοδοχεία τηρούν πιστά τα ιδιαίτερα αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα από την αρχή της πανδημίας «και αποδείχθηκαν από τους πλέον υγειονομικά ασφαλείς χώρους».
Η ΠΟΞ υπογραμμίζει ότι τα εστιατόρια των ξενοδοχείων «λειτουργούν νόμιμα μόνο για την εξυπηρέτηση των διαμενόντων σε αυτά και με συγκεκριμένους αυστηρούς όρους και κανόνες, τους οποίους απαρέγκλιτα οφείλουν να τηρούν και τους τηρούν».
Τα εστιατόρια «δεν είναι δυνατόν να κλείσουν όσο τα ξενοδοχεία μας παραμένουν ανοικτά και σε λειτουργία, καθώς οι πελάτες μας που διαμένουν σε αυτά, πρέπει να εξυπηρετηθούν», τονίζει η ΠΟΞ και καλεί τις αρμόδιες αρχές «να αποφασίσουν επιτέλους αν θέλουν να δεχόμαστε πελάτες "μόνο για ύπνο", διότι και αυτόν τον έχουμε χάσει όλο το τελευταίο χρονικό διάστημα! Πάντως ξενοδοχεία τα οποία δεν θα επιτραπεί να δέχονται πελάτες, δεν μπορούν να παραμείνουν ανοικτά, ούτε για αστείο!».



